Туристам рекомендується фотографувати свій багаж перед вильотом для вирішення можливих питань у випадку його пошкодження під час подорожі. Якщо ваш багаж зазнав ушкоджень, не поспішайте засмучуватися, адже є декілька порад щодо відповідальності авіакомпаній та дій в таких ситуаціях.
Зазвичай багаж прибуває в пункт призначення неушкодженим, але існує певна ймовірність його псування під час перельоту. Це може включати вмʼятини, тріщини або інші пошкодження. Відповідно до більшості інструкцій авіакомпаній, цінні речі, гроші, ювелірні вироби та електронні пристрої не рекомендується розміщувати в багажі, що реєструється.
Авіакомпанія несе відповідальність перед пасажиром за будь-які завдані багажу збитки та зобов’язана відшкодувати пасажиру збитки, а також усунути їх. Проте відповідальність авіакомпанії не поширюється на шкоду, яка вже була завдана або спричинена неправильним упаковуванням.
Виняток з правил компенсації може виникнути, якщо пасажир включив у багаж предмети, які були зазначені авіакомпанією як заборонені. У такому випадку компенсація може не надаватися. До цих заборонених предметів входять електроніка, готівка, цінності та ювелірні вироби.
Мандрівники можуть взяти до уваги страховку для дорогоцінних речей. Тим не менше, авіакомпанії залишаються відповідальними за пошкодження, завдані колесам, ручкам та ременям багажної сумки чи валізи.
Якщо ви виявили пошкодження багажу після польоту, не забудьте подати скаргу у визначений термін. Для внутрішніх рейсів скаргу слід подати протягом 24 годин після приземлення, а для міжнародних — протягом семи днів. Надавайте максимально можливу інформацію під час подання скарги, включаючи фотографії багажу, зроблені до і після подорожі, що значно полегшить процес обґрунтування скарги та отримання компенсації.
Читайте також: Економія місця у валізі: практичні поради для організованих подорожей