Заявивши про свій вхід на ринок Індії, FlixBus розпочинає обслуговування між Делі та 46 іншими містами з 6 лютого, розширюючи свою глобальну мережу до 43 країн.
Мережа спочатку охоплюватиме важливі місця, як-от Делі, Айодх’ю, та Джодхпур, забезпечуючи 59 зупинок і більш ніж 200 виїздів щодня. Квитки, які вже у продажу, пропонуються за привабливими цінами від €0,99. Основну увагу на початку діяльності компанія сконцентрує на маршрутах півдня Індії, співпрацюючи з п’ятьма локальними операторами.
У контексті індійського ринку автобусних перевезень, оціненого в €30 мільярдів, FlixBus бачить значний потенціал для зростання онлайн-бронювань. Відповідаючи на збільшений попит на транспорт, компанія прагне внести свої технологічні рішення для підвищення стандартів безпеки та якості у сфері пасажирських перевезень.
Читайте також: Пʼять незабутніх активностей для вікенду у Варшаві
Команда "Гід Мішлен" вирішила винагороджувати своїми "зірками" найкращі готелі світу, а не лише ресторани. З…
Однією з неординарних ініціатив у світі круїзного туризму стає запуск 300-метрового норвезького лайнера у великий…
Бразильська кухня — це справжній шедевр кулінарного мистецтва, що поєднує в собі різноманітність смаків, ароматів…
Мукачево — місто з довгою історією та багатим культурним спадком, що розташоване в Закарпатській області…
Венеція, відома своєю унікальною архітектурою та розташуванням на сотнях маленьких островів, що з'єднані мостами та…
У 2024 році вибір кращого місця для морського відпочинку в Європі може стати справжньою дилемою,…