Заявивши про свій вхід на ринок Індії, FlixBus розпочинає обслуговування між Делі та 46 іншими містами з 6 лютого, розширюючи свою глобальну мережу до 43 країн.
Мережа спочатку охоплюватиме важливі місця, як-от Делі, Айодх’ю, та Джодхпур, забезпечуючи 59 зупинок і більш ніж 200 виїздів щодня. Квитки, які вже у продажу, пропонуються за привабливими цінами від €0,99. Основну увагу на початку діяльності компанія сконцентрує на маршрутах півдня Індії, співпрацюючи з п’ятьма локальними операторами.
У контексті індійського ринку автобусних перевезень, оціненого в €30 мільярдів, FlixBus бачить значний потенціал для зростання онлайн-бронювань. Відповідаючи на збільшений попит на транспорт, компанія прагне внести свої технологічні рішення для підвищення стандартів безпеки та якості у сфері пасажирських перевезень.
Читайте також: Пʼять незабутніх активностей для вікенду у Варшаві
День всіх святих — це важливе свято в багатьох християнських країнах, яке щорічно відзначають 1…
Lonely Planet, один із найвідоміших туристичних гідів у світі, представив свій щорічний рейтинг найкращих місць…
Подорожуючи, важливо захистити свій паспорт від втрати або крадіжки, адже він є основним документом, який…
Україна багата на унікальні ландшафти та природні дива, серед яких одне з найбільш захопливих місць…
Європа багата на чарівні локації, які ідеально підходять для романтичної подорожі. Від затишних середньовічних міст…
Кемпінг — чудовий спосіб відпочити на природі, насолодитися мальовничими краєвидами і відволіктися від міської суєти.…