За словами стюардеси, яка працювала на борту літаків протягом п’яти років, багато пасажирів помилково вважають, що на борту літака готує для них шеф-кухар, і часто скаржаться на те, що їжа в боксах не завжди свіжа. Причини, через які не завжди задовольняють смакові рецептори, описані в публікації The Sun.
Стюардеса закликала пасажирів усвідомити той факт, що їжу, яку подають на борту, готують не в розкішній кухні ресторану, а в спеціальному кулінарному цеху. Ці страви призначені для подальшого розігріву в невеликих літакових духовках, і це може вплинути на їхній смак.
“Основна увага приділяється забезпеченню гігієни продуктів та запобіганню можливих харчових отруєнь, тому смак страв не завжди стоїть на передньому плані”, – зауважила вона.
Тим не менш, існує спосіб отримати меню, яке задовольнить смакові уподобання будь-якого пасажира. За порадою стюардеси, для цього слід заздалегідь вибрати страви із розділу спеціального меню на веб-сайті авіакомпанії.