Експерт наголосив на типових помилках, які призводять до спізнень на стикувальні рейси серед авіапасажирів.
Часто, плануючи ідеальний відпочинок, туристам вдається допустити помилки, що можуть зруйнувати усі плани. Багато з цих промахів відбуваються під час авіаперельотів, особливо в літній період, коли в аеропортах панує особливий рух. За даними видання The Sun, кожен пасажир хоча б раз у житті втрачав можливість вчасно здійснити пересадку через затримки рейсів, погодні умови або недостатньо обдумане планування подорожі. Втім, існують методи, які допомагають знизити ризик таких ситуацій. Один із найефективніших способів уникнути запізнення на наступний рейс – ретельно спланувати час між стикувальними рейсами. Проте, це може бути складно здійснити, адже аеропорти відрізняються за розмірами та плануванням, а відстані між терміналами можуть вимагати додаткового транспорту для переміщення.
Як не спізнюватись на стикувальні рейси
“Не можна точно визначити ідеальний час для стикування в усіх випадках. Все залежить від особливостей аеропорту та терміналу. Якщо подорож запланована ранковим часом через малий аеропорт, можливо, достатньо буде лише 30 хвилин. Але якщо мова йде про міжнародний прибуттєвий рейс, що приземляється в аеропорту імені Джона Кеннеді і потребує зміни терміналів, тоді може знадобитися до двох годин”, – пояснив Бретт Снайдер, президент компанії Cranky Concierge, в інтерв’ю для Conde Nast Traveller.
Експерти радять для внутрішніх пересадок враховувати щонайменше годину, а для міжнародних — не менше двох годин. Також слід взяти до уваги, що великі або ключові міжнародні аеропорти, наприклад, Лондонський Хітроу, можуть вимагати більше часу на пересадку через додаткові перевірки безпеки, особливо для рейсів, що вирушають за межі країни. Тому рекомендується ретельно досліджувати інформацію про аеропорт та діючі в ньому процедури.
У високий сезон, коли аеропорти переповнені та частішають грози, що можуть призвести до затримок, краще залишити більше часу на пересадки. Якщо ж ви все-таки запізнюєтесь на пересадку, важливо не упустити дві основні речі. По-перше, активно спілкуватися з авіакомпанією: телефонуйте, ставайте у черги, пишіть повідомлення в соціальних мережах, звертайтеся до персоналу. Бретт Снайдер з Cranky Concierge радить використовувати будь-яку доступну можливість для вирішення проблеми якомога швидше.
Друга важлива рекомендація — якнайшвидше повідомляти бортпровідників у разі затримки рейсу, якщо ви розумієте, що ризикуєте не встигнути на наступний рейс. Якщо ваш наступний рейс також здійснюється тією ж компанією, бортпровідники можуть допомогти організувати швидший вихід з літака. Також вони можуть надати інформацію про місце посадки наступного рейсу, що дозволить вам оперативно пересуватися аеропортом.
За матеріалами: unian.ua
Читайте також: Подорожуючим надали цінні поради щодо безпечного зберігання документів