Заявивши про свій вхід на ринок Індії, FlixBus розпочинає обслуговування між Делі та 46 іншими містами з 6 лютого, розширюючи свою глобальну мережу до 43 країн.
Мережа спочатку охоплюватиме важливі місця, як-от Делі, Айодх’ю, та Джодхпур, забезпечуючи 59 зупинок і більш ніж 200 виїздів щодня. Квитки, які вже у продажу, пропонуються за привабливими цінами від €0,99. Основну увагу на початку діяльності компанія сконцентрує на маршрутах півдня Індії, співпрацюючи з п’ятьма локальними операторами.
У контексті індійського ринку автобусних перевезень, оціненого в €30 мільярдів, FlixBus бачить значний потенціал для зростання онлайн-бронювань. Відповідаючи на збільшений попит на транспорт, компанія прагне внести свої технологічні рішення для підвищення стандартів безпеки та якості у сфері пасажирських перевезень.
Читайте також: Пʼять незабутніх активностей для вікенду у Варшаві